سلام 

ساعت 8 صبح به وقت محلی در روز بیست و دوم  شهریور ماه هزارو سیصدو شست و دو  بود انگاری که متولد شدم 
مامانم میگن بابات گفته بوده تو رو خدا 22 شهریور ساعت 8 بچه رو به دنیا نیار
 اخه بابام 22 شهریور سال 62 ساعت 8 صبح باید برا افتتاحیه کارش تو محل حضور پیدا میکرده آقای رفسنجانی افتتاح می کردن و بابام انگار چند ماهی منتظر ساعت 8 بیست و دو شهریور بوده...... 
 حالا نمیدونم برا افتتاحیه !!! یا برای تولد من!!!! :)) 
  در هر حال که مجبور شده بیمارستان بمونه و خدا رو شاکر باشه برا عطیه که  تو دامنش گذاشته

  از اول خوش قدم بودم  و همه در عجبن که من بااین قدم خوبی که برا بابام داشتم چرا انقدر سوگولی شم
 
تولدم مبارک

 بهترین هدیه رو امروز از خدا گرفتم
 صبح با نسیم باد خنک و بوی بارون از خواب بیدار شدم و شاید خدا بارون و امروز
 هدیه کرد به من و همه اونهایی که قدرشو میدونن 

امید وارم 1 روز بیام خبر دوباره متولد شدنمو بدم

خیلی روز قشنگی خدا رو شکر
 
هی ....   تولدم مبارک

نظرات 10 + ارسال نظر
کیمیا سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.kimiya-money.blogfa.com

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام......
حال این امکان برای شما فراهم شده ، آن هم از طریق یک مشارکت عادلانه و در داخل ایران عزیز.. من به شما عزیزان توصیه می کنم مطالب وبلاگم را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید.واز مزایای بی نظیر آن برخوردار شوید...
ارسال رایگان کلیه محصولات فعلی سایت برای همه اعضای ویژه ....
5 تا 15 درصد تخفیف در محصولات داخلی سایت(کتاب، سی دی و کارت اینترنت و کارت تلفن).
10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتب خارجی با دلار 220 تومان
ارائه یک آریا کارت بنام شما با اعتبار یک ساله(قابل تمدید برای سالهای متوالی)، به عنوان یک کارت اعتباری داخلی با استانداردهای بین المللی
ارائه مستر کارت به اعضا در آینده ای نزدیک و..............
امکان کسب درامدی بسیار عالی و بی نظیر برای شما تا سقف .....

فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

http://www.kimiya-money.blogfa.com

ناناز سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:12 ب.ظ http://omidezendegi.blogsky.com

سلام مهربون..
خوشحالم که اولین نفری هستم که سالروز میلادتون رو تبریک میگم
امیدوارم همیشه روز تولد براتون فرق داشته باشه هم برای تو هم برای اطرافیانت

همرا با یک دنیا آرزو ی سلامتی ، سربلندی و موفقیت برای شما و خانواده محترمتون و امیدوارم سال های سال زیر سایه لطف الهی زندگی پربرکتی رو داشته باشید .

باران س سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:34 ب.ظ http://ghoorbagheyesabz.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزم....امیدوارم که همیشه زنده و سلامت و شاد باشی..................................................
یادت نره موقع فوت کردن شمها آرزو کنی...
از تبریکتم خیلی ممنون مهربون

جاناتان سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام...تولدت مبارک!:) ....میشه هر روز متولد شد،با بارون،با باد،با خورشید،با قیام،با سجود،حتی با یک نفس....ای کاش می فهمیدم!.......بازم تولدت مبارک مسافر کوچولو!

ستاره سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:58 ب.ظ http://jangjuyesolhjui.blogsky.com

تولدت مبارک مسافر عزیز!امیدوارم روز تولدمان را نقطه عطفی در زندگی خود قرار دهیم.

پارسا چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:16 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام مسافر عزیزم
مرسی از محبتی که نسبت به من داری...
حتما باید منم برای تولدت تبریک بگم دیگه!!
راستش خیلی دوست دارم بدونم اگه خودت باشی و خدای خودت و به این عمر گذشته یه نیم نگاهی بندازی؛ دوست داری از صمیم قلب به خودت تبریک بگی یا نه؟!!
اگه این سوال رو کسی از من بکنه؛ من ضمن عرض تسلیت به خودم یه فاتحه هم برای خودم می خونم!!
ایشالا طوری بوده که همین طور که بقیه بهت تبریک میگن؛ خودت هم به خودت تبریک بگی.
راستی تولدتون مبارک!
موفق باشی گل من.

[ بدون نام ] جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ب.ظ http://saharnazdikast.blodsky.com

سلام عزیز
دیر اومدم چون نبودم رفته بودم مسافرت
ولی حالا که اومدم تولدت مبارک
هر روزت قشنگتر و سبزتر از دیروزت باشه
یا حق

[ بدون نام ] شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:24 ب.ظ http://saharnazdikast.blodsky.com

سلام عزیز
عیدت مبارک
یه دو سه روزی زود اومدم
از بس ذوق دارم
فکر کن یعنی اقا منو تو مهمونی تولدش راه میده
میدونم من لیاقتشو ندارم ولی اخه اقا از مادر مهربونتره مگه میشه یه مادر واسه جشن تولدش بچه هاشو راه نده عمرا ممکن نیست
بازم عیدت مبارک
التماس دعا
یا حق

مسعود دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.massoudx12.blogsky.com

سلام

تولدت مبارک مسافر ....

میدونی که شهریوریا عشقن عشــــــــق

دوست دارم.

نیلوفر دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:10 ق.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com

تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتوووووووووووووولللللللللللللللللللدددددددتتتتتت مبببببببببباااااااااااااارررررررررکککککککککک سارا جونم! اوووووووووووه! دست دست! خانوم ها رقص! اقایون دست! حالا بر عکس! شاباش شاباش! مبارکه گلکم! انشالاه ۴۱۲۳۴۱۲۴۲ سال به خوبی و خوشی در کنار خانوادت زندگی کنی و شاد و موفق باشی! کادوتونم بماند وقتی روی گلتون رو دیدیم! فعلا این چند تا بوووووووووووس رو بگیر بقیه اش طلبت!نبینم غصه بخوری! نبینم مثل من خر شی ها! دنیا ۲ روزه....۲ روزشمن روز به روز....بگو گور پدر همه چی و الکی واسه خودت خوش باش! منم می خوام همین کا رو کنم!ماچچچچچ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد