داره داقونم میکنه تحمل امو بریده 
 مجبور شدم 2بار تا الان ایگنورش کنم
داقونم کرد امشب
 ناچار شدم برا باره 3وم ادش کنم
 حالمو گرفت باز ٬ گفتم بذار عین همه شم ... دیگه بسه انقدر جور دیگه بودم
شاید تلافی
 شاید منم اینکارو تو این 2سال کردم 
خدایا منو دریاب
 خدایا از ناچاری بود چه غلطی بکنم
چقدر طول کشید تا خودم و راضی کردم
 خدا
 تو .............می بینی
تو ..............می شنوی
 من از ته دلم به این صفاتت عقیده دارم
 خدا دیدم که می بینی
 خدا دیدم که می شنوی
 چرا این دفعه جوابمو نمی دی.....................
 خدا طاقتم داره تموم میشه
خدا تکلیف منو با خودم روشن کن
هیچ جا نمیتونم این حرفو بزنم
دارم میترکم
 خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
از دست هیچ کس کاری بر نمی یاد جز خودت

چه غلطی کردم که لایق این بی محلی توام ..
خداااا دوری توووووووو روووو دیگه طا قت ندارم ..
از همه دورم کردی ٬ اخ نگفتم محکم وایسادم چون تورو داشتم٬ بسم بود !
خدا ولی چرا خودتم گذاشتی رفتی .....
خدا می دونی که طاقتم چقدره ....  خدا دلم برات تنگ شده رفتی  !
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
صدامم خفه اس .........
 خدا رحمم کن
.
.
.
التماس دعا فقط !



نظرات 7 + ارسال نظر
دیونه پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ق.ظ http://divoonee.blogsky.com

سلام...
مرسی..
خدا یا رحمتت رو از مادریغ نکن...
که تو خود دانی که چه اندازه به کمک تو محتاجیم...
یارب...
توکل بر تو...
من برا شما دعا خواهم کرد...
شما هم من رو فراموش نکنید وبرام دعا کنید...
موفق باشین...
یاعلی...
.::@::.

یحیی جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:09 ب.ظ http://roze-sahra.blogsky.com

سلام دوست من
پست های قبلیت رو خوندم زیبا مینویسی
حتما برای تو دوست عزیز دعا میکنم
تو هم مارو فراموش نکن......شاد باشی عزیز

یک دختر تنها جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام . و برای پیدا کردن خدا به خودت رجوع کن . قلبت پیغام ها را می دهد . پس نیازی به داد و قال نیست . کمی سکوت کن . صدایش را می شنوی . کاملا واضح است . او خدای توست که با تو حرف می زند. پس سکوت کن.
* همه برای مسافر دعا کنیم تا به وجود خود بازگردد و خدا را در خود حس کند. آمین.

[ بدون نام ] شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ب.ظ http://saharnazdikast.blodsky.com

سلام عزیز
دارم از ناراحتی و فضولی می میرم
خدا دوست داره صدای ناله بنده خوبش رو به درگاهش بشنوه
ضمنابنده مختار چیزی تو زندگیش به اسم مجبور شدم نداره اینو باور کن
دعا میکنم تو هم منو از نگرانی در بیار
موفق باشی
یا حق

جاناتان شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:52 ب.ظ

بی دلی در همه احوال خدا با او بود // او نمی دیدش و از دور خدایا می کرد !!....
آرام....آرام...آرام....

آناهیل یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:37 ب.ظ http://khalvate-del.blogfa.com

با سلام
ممنون که به خلوت دل من سر زدید
از آشنایی با شما خوشحالم....

خدایا!!
آنان که همه چی دارند مگر تورا به سخره می گیرند آنان که هیچ ندارند مگر تورا.......
من؛ شما و خیلی های دیگه دستمون به هیچ چی و هیچ جا بند نیست جز یه دست پرتوان که قادر همه ی کارها رو ؛ همه ی مشکلات رو حل کنه...
کسانی که این دست توی دستهاشونه هیچ غمی ندارن ...
....
در پناه خدا
دست خدا پشت و پناهتون
من هم محتاج دعاهای شما و بقیه دوستانم
پس ببینید چه قدرتی با ماست
به امید دیدار
یا حق...

سارا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ب.ظ http://dailynotes.blogsky.com

شاید حکمتی تو کار باشه، زیاد بی تابی نکن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد