سلام
  تولد امام حسن مبارک
 این امام حسن به نظرم خیلی باکلاس بودن
 حالا چراشو بماند:))
 خیلی اهله دل امام حسن؛ شنیدین میگن کریم اهل بیت
 اونوقت تولده کریم اهل بیت باید بیفته وسط ماه کرامت
 خدا کرمتتو شکر
   امروز داستان حضرت ابراهیم و تو قرآن خوندم حضرت از خدا 1 فرزند می خواد خدا هم مژده 1 فرزند صبور!!!! بهش میده بعد خواب میبینه حضرت که اسماعیل و ذبح کنه و وقتی به اسماعیل خوابشو میگه حضرت اسماعیل قبول میکنه و پدر و پسر با چه قوت قلبی دست به این کار میزنن 

به خودم گفتم من اگر خواب ببینم که اسماعیل م و ذبح کنم میتونم!!!
 اسماعیل یعنی نفس
 یعنی تعلقات دنیا
الله اکبر

من 1 معذرتخواهی به همه بدهکارم چون سر نزدم بهتون
  دلم کلی برا بلاگ خونی و نظر دادن تنگ شده
حتماً میام 1 کم جابه جا شدم
همه رو دعا کنید یادتون نره

نظرات 8 + ارسال نظر
رعنا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:38 ب.ظ http://gheseye-ma.blogfa.com

سلام مسافر شهر قصه ها
عبادتها قبول
تولد امام حسن (ع) رو به شما هم تبریک میگم
*********
خدایا !
تو این ماهی که درهای رحمتت رو به روی بندگانت باز کردی
ما رو هم دریاب ...
آمین ...
*******
موفق باشید
یا حق ...

یک دختر تنها چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام مسافر بی معرفت. کجایی بابا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم تبریک می گم.
البته یه زمانی به اینطر موارد اعتقاد داشتم ولی حالا.... بگذریم. هر دوتا شون آپ هستن سر بزن.

جاناتان پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ب.ظ

خدا از آغاز نمی خواست که اسماعیل ذبح شود
می خواست که ابراهیم ، ذبح کننده اسماعیل شود ...
( دکتر شریعتی )

[ بدون نام ] جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:37 ق.ظ http://saharnazdikast.blodsky.com

سلام
عیدتم مبارک
راستی خدا قوت
از بابت امتحانات
التماس دعا
یا حق

نیلوفر شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:19 ق.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com

گلکم؟ ما رم دعا کن دل پاک من! نیاز مندشیم ها...کم پیدایی اونور ها...می بخشی سر نزدم چند وقتی...در خود نیستم به خدا....

پارسا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:35 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام مسافر عزیز
ببخشید اینقدر دیر شد.
خوش به حالت ! من حتی نمی تونم با اسماعیلم ( به قول خودت) کشتی بگیرم چه برسه به اینکه بخوام ذبحش کنم!!
براتون ایمیل زدم. حلالم کن...

یک دختر تنها سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام .ای بابا بی معرفتی هم حدی داره کجایییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیلوفر پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:45 ق.ظ

کجایی بابا...بیا اپ کن دلم تنگولیده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد