بسم لله الرحمن الرحیم
 ربنا لا تزع قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هبلنا من لدنک رحمه 

  سلام
 دوباره شروع کردم!  یعنی تونستم دوباره مهلت بگیرم :)
1 کم دلم شور میزنه مهلتم خیلی نیست...  ولی بجاش 1 مهلت طلایی ... 
 مثل 1 شاگرد تنبلی که همه رو تجدید آورده شدم ٬ نتیجه امتحانای این سری مکسیمم تا عید فطر میاد٬ برا همین میگم وقتم کمه
شنیدم حتی شده بعضیا جوابشنو زودتر گرفتن ! بسته به عملکرده منه...  دعا کنید جواب بگیرم  

  چقدر خوشمزه اس اون لحظه که جریمه میشی و جریمتم اینه که رکعتی 100 بار بگی
                                     ایاک نعبدو و ایاک نستعین !
کمه این جریمه برا من کمه !!  اصن باید این جمله رو نامحدود بگم ٬ باید انقدر از این جریمه های رکعتی 100 تا ایاک نعبدو و ایاک نستعین٬  بگم ٬  تا بتونم این ذکرو دائمی اش کنم
 یعنی امیدی هست !!!!!  ٬ که بعد از این جریمه ها٬ شبانه روز دلم بگه
                                  ایاک نعبدو و ایاک نستعین  


خوب نالوتیا خوب حال می کنید تو ایران با برنامه های تلویزیون بعد از افطار  :))   من دیرز فقط تونستم قسمت اول سریال ها رو ببینم و امروز برگشتم :(
تازه حالا لب تشنه تر شدم بیشتر دلم می خواد فیلما رو ببینم ولی اشکال نداره اینم ایشالا آخرین سالی که  ماه رمضونم رو تنهایی افطار میکنم . خودش صفایی داره
خودت و خدا و سفره افطار!

التماس د عا فراوووووووووووووووووووووووووووون  :)
نظرات 9 + ارسال نظر
آناهیل جمعه 15 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:28 ق.ظ http://khalvate-del.blogfa.com

دوست عزیز سلام ...
حلول ماه نو ؛ ماه بخشش و پاکی بر شما مبارک ...
عبادتهاتون مقبول خداوند .

********
خدایا !!
رو به سوی درگاه تو آورده ام ؛ جایی را ندارم جز در خانه تو ...
همه از من بریده اند ؛ مرا به حال خودم گذاشته اند ........
اینک این منم !!!!
رو سیاه و مغموم !!
پشیمان و دل شکسته !!
سر خورده و خجالت زده !!
خدایا !!
مثل همیشه دستم را بگیر و مرا به حال خودم نگذار ...

*********
محتاج دعاهاتون ... سر سفره افطار و سحر دعا برای همدیگه رو فراموش نکنیم
به امید دیدار
در پناه خدا موفق و سربلند باشید
یا حق....

محمد جمعه 15 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ق.ظ http://baran-e-bahary.blogsky.com

salam
mamnono ke be man sar zadi
ishala ke tanhaeet tamom beshe
tanhaeet ishala mehmone sofreye ye tanhaye dige beshe ke onam tanhaeesh be andazeye to hast

baz on tarafa bia

پارسا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:57 ق.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام عزیزم
خیلی زیبا نوشتی.
جمالت عشقه.عین جمال ماه مبارک.
نماز روزه ها قبول

علی جمعه 15 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:54 ب.ظ http://jahromboy.blogsky.com

سلام و خسته نباشید ممنونم که به من سر زدین و به من روحیه دادین امیدوارم بتونم جبران کنم

زندگی گفت: که آخر چه بود حاصل من؟ عشق فرمود: تا چه بگوید این دل من!!! عقل نالید: کجا حل شود این مشکل من؟؟ مرگ خندید: در این خانه ی ویرانه ی من http://jahromboy.blogsky.com

رعنا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:06 ب.ظ http://gheseye-ma.blogfa.com

سلام دوست خوبم
خیلی ممنون سر زدی و ممنون از لینک
من هم شما رو لینکیدم
نماز و روزه هاتون مقبول درگاه حق
خدا حتما صدای همه ی بنده هاش رو می شنوه
بهت اطمینان میدم .
موفق باشی و سلامت
یا حق

جاناتان شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:37 ب.ظ

دعام کن مسافر....
منم مثل تو مسافرم ...
گاهی احساس غربت با من ....!


ماه رمضانت مبارک!:)

[ بدون نام ] یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:37 ق.ظ http://saharnazdikast.blodsky.com

سلام سارای عزیزم
نیومد هر چی تلاش کردم چیزی نیومد که بگم نمیخوامم بگم خوش بحالت چون میترسم حس خوبتو بگیرم
ولی دعا در حق دیگران مستجابه پریروز یه اقایی طبق یه حدیث از ائمه دلیلشو میگفت واسه من خیلی جالب بود میگفت تو زبونت واسه دعا کردن به حال دیگری پاکه اخه اون که با زبونتو گناه نکرده
واسه همین هم دعای تو واسه دیگران مستجاب میشه
پس التماس دعا
یا حق

نیلوفر یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:53 ق.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com

چطوری گلک؟سلام.نماز روزت قبول! ما رو نمی بینی خوشی؟ببخش که چند وقتی ازت دور بودم و بهت سر نزدم ابجب جونم! الهی!اللهی منم مثل تو از اون دسته ادم های خوشبخت شم که این ذکر برام همیشگی و دایم شه! التماس دعا!من به فدای این جریمه های قشنگ! ایشالا همه نمره هات ۲۰ می شه! من که دعا می کنم!

شاپرک یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام سارا
عبادتات قبول
... این ایک نعبد و ایاک نستعین خیلی بهم آرامش میده ... آرامش می ده ... وقتی با تمام وجود میگیش
همیشه دلم می خواد هی تکرارش کنم ...

موقع دعا یاد ما کن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد