سلام
 گم شدم
 چند هفته ایی می شد که گم شده بودم  به خودم قول دادم امشب هر جوری هست
 خودمو پیدا میکنم
 نماز مغرب رو که قامت بستم با پروگی آرزو کردم کاشکی به امامت امام زمان این نماز رو
تکبیر می گفتم 
خانم دانش الانی زنگ زد عیدو تبریک گفت. گفت: چی کار میکنی گفتم تنها نشستم مثل همیشه و دارم......  گفت پس جات خالی من رفتم تو خیابون شیرکاکاو خوردم
 با کلی شیرینی
 هدی مسج داده که داره خیابونا ایران و نشون میده همش چراغونی  میگه دلم میخواست ایران بودم می رفتم جمکران٬ تو مفاتیح خوندم امشب خوبه مکه باشید فردا هم سرداب امام زمان 

چشمامو بستمو...........

  به هدی مسج دادم گفتم
 کعبه یک سنگ نشانی است که ره گم نشود
                                                              حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاس
 
                                          کو یار اشنایی تا درد دل بگویم
  دلم میخواست امشب جرات می کردم سرمو میذاشتم رو زانو آقا و درد دل می کردم
 دلم میخواست حد اقل امشب اخمم می کردن و من این اخمو می دیدم 

به جسم ما جانی وجود عرفانی ز هر چه من گویم تو برتر از انی
  به گوشه چشمت بکن نظر بر ما
بیا بیا مهدی.....
 امید دلهای زنده.....
 یوسف زهرا .....
 ما همه موریم سلیمن تو باش
 ما همه جسمیم بیا جان تو باش
ما همه خفتیم تو بیدار شو 

امشب فقط برا دلهای مریض دعا کردم سردستشونم دل  خودم 
کاشکی امام زمان شناس بودم!!!!!!!! کاشکی منتظر بودم !!!!!!!!!
  خوش آن نظر که 1 نظر به منتظر نظر کند

  مولای من    مولای من        مولای من         مولای من            مولای من

نمی دونم اصلن برا چی می یام اینجا و می نویسم .. :(

الانی ۱ دعا خوندم معنی اش خیلی بهم چسبید ۱ ذره اشو می گم براتون:

بار خدایا نصیب ما فرما از ترست انچه حایل باشد میان ما و گناه و معصیت تو
...... 
بار خدایا نصیب ما فرما  از یقیین به ان اندازه ایی که اسان کند بر ما مصیبت های دنیا را 
.......
 بار خدایا  دنیا را بزرگترین همت ما قرار مده
.....
 امین
نظرات 6 + ارسال نظر
سهیل دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام ؟‌خوبی ؟‌کارت عالیه . همین طوری ادامه بده . راستی تاحالا درباره اکس خوندی . میدونی اکستازی یا همون قرص اکس چیه ؟‌نظرت دربارش چیه ؟‌وقت داشتی بیا وبلاگ درباره همین موضوع نوشتم .. قربانت / مواد مخدر = مرگ زود رس

یک دختر تنها سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام.http://khooda.blogfa.com/

میترا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:44 ق.ظ http://nedaayedel.blogsky.com

سلام مسافر عزیزم
زیبا مینویسی و ساده عالی موفق باشی همیشه به تو نازنین سر می زنم

پارسا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام مسافر گمگشته
آدرس کوی دلبر رو می خوای؟! کاری نداره فقط یه قدم به جلو!!
ایمیلت رو خوندم فقط به خودم یاداوری می کنم که از خدا تشکر کنم بابت چنین دوستانی.
متاسفانه بندرت فرصت می کنم که اینترنت بیام. من رو می بخشی اگر دیر به دیر خدمت می رسم. میدونی که من عاشق مسافران کوی یار هستم.
کوله بارت هیچگاه تهی مباد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:53 ب.ظ http://saharnazdikast.blodsky.com

سلام عزیز
کعبه یک سنگ نشانی است که ره گم نشود
که ره گم نشود...
راه...
عوضش من میدونم چرا میام وبلاگتو میخونم
حال و هوامو عوض میکنی
انشاالله تو صف اول جماعت پشت سر امام زمان با هم بایستیم
طوری نیست که
خدا خودش رومو زیاد کرده این ارزو از سر من زیاده ولی واسه خئا و رحمتش خیلی کوچیکه
موفق باشی
یا حق

c چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:36 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد